Gon.com.tr üyelik avantajları nelerdir?
Üyelik oluşturarak indirimlerden öncelikli faydalanabilirsiniz.
Üyelikle yapılan alışverişlerde sipariş detayından kargo takibini kolaylıkla yapabilir, iade ve destek taleplerinizi sipariş detayınızdan inceleyebilirsiniz.
Üyelik oluşturarak e-posta, SMS ve push bildirimlerine onay verdiğinizde tüm indirim ve kampanyalardan anında haberdar olabilirsiniz.
Gon.com.tr'e nasıl üye olabilirim?
Gon.com.tr'e üye olmak için anasayfamızda yer alan "
Üye Ol" butonuna tıklayarak, açılan sayfada yer alan "İsim", "Soyisim" ve "e-posta" bilgilerinizi girerek üye olabilirsiniz.
Mobil uygulamayı yüklediğimde tüm indirimlere ek %10 indirimden nasıl yararlanabilirim?
Sms ve mail izni verdiğinizde mobil uygulamamızdan yapacağınız ilk alışverişte tüm indirimlere ek %10 indirim sepetinizde uygulanacaktır. Son kullanım tarihi.
Kampanyalardan yararlanabilmek için Sms ve Mail iznini nasıl verebilirim?
Üye Girişi sayfasından üyelik bilgilerinizi girerek, Hesabım> Hesap Ayarlarım>
Üyelik Bilgilerim sayfasında bulunan Sms ve mail butonlarını işaretlemeniz yeterli olacaktır.(Her iki butonunda işaretlenmesi gerekmektedir.)
Kişisel bilgilerim güvende mi?
Üyelik kaydı ve alışveriş sırasında verdiğiniz kimlik bilgileriniz üyelik sözleşmesi uyarınca saklanmaktadır. Ödeme adımında kart bilgileriniz kesinlikle üçüncü kişiler tarafından görülemez. Ayrıca ödeme işlemlerinizi de İyzico güvencesiyle sağlamaktasınız. Tüm işlemlerde 3D Secure sistemi kullanılır.
Hesabımı nasıl silebilirim? /Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?
Üyeliğinizi kalıcı olarak iptal etmek(silmek) için Hesabım sayfasında Hesap ayarları sekmesindeki "Üyelik Bilgilerimi Sil" butonunu kullanabilirsiniz. Bu işlemi yapmakta sorun yaşıyorsanız, üyelik iptali işlemini sizin yerinize bizim gerçekleştirmemiz için
0312 911 44 66 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızı arayabilir veya
müş[email protected] adresimizden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Şifremi unuttum! Nasıl giriş yapacağım?
Gon.com.tr hesabınıza giriş için kullandığınız şifrenizi unuttuysanız buraya tıklayarak açılan sayfada gon.com.tr’e üyelik sırasında kullandığınız e-posta adresinizi yazınız. Böylece, e-postanıza gelen yönlendirmeleri takip ederek yeni bir şifre belirleyebilirsiniz.
Şifremi değiştirmek için ne yapmalıyım?
Şifrenizi değiştirmek için gon.com.tr’e giriş yaptıktan sonra, “
Hesabım” bölümünde yer alan “Hesap Ayarlarım” sekmesini kullanarak en az 6 haneli yeni şifrenizi oluşturabilirsiniz.
Üyeliksiz yaptığım siparişimin takibini nasıl yapabilirim?
www.gon.con.tr adresimize giriş yaptığınız da sitenin en alt kısmında '
'**ÜYELİKSİZ sipariş takibi'' butonu bulunmaktadır, buraya tıklayarak açılan sayfaya sipariş numaranızı ve e-mail adresinizi girmeniz yeterli olacaktır.
Üyelikle yaptığım siparişimin Kargo takibini nasıl yapabilirim?
Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde üyeliğinizde kayıtlı telefon numaranıza SMS ile bilgi iletilmektedir. Kargo takibiniz için www.gon.com.tr üyeliğinize giriş yapınız. "Hesabınız" da yer alan "
Siparişlerim" listesinden ilgili siparişinizin "Sipariş Detayı" linkine tıklayınız. Açılan sayfada ürün listesi sağ üst köşesinde yer alan "Kargom Nerede" butonu ile kargo takibini yapabilirsiniz. Siparişleriniz MNG kargo firması ile adresinize iletilmektedir.
Satın almak istediğim ürünün üzerinde ‘tükendi’ ibaresi var. Tükenen ürünün tekrar satışa çıkma ihtimali var mı?
Ürünlerimiz stoklarla sınırlıdır. Bu nedenle tükenen ürünün satışı, o an için tekrar yapılamamaktadır ancak beğendiğiniz ve tekrarlanmasını istediğiniz ürünün üzerine geldiğinizde stoğa gelince haber ver butonunu tıklayarak ürün stoğa geldiğinde haberdar olabilirsiniz. Yüksek talep gören ürünleri yeniden satışa sunmak öncelikli hedefimiz olacaktır.
Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil mi?
gon.com.tr üzerinden satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.
Ürün iade şartları nelerdir?
“Sebep Göstermeden Cayma Hakkı" ürünü teslim aldığınızdan itibaren 14 gün’dür. İade işlemlerinin başlaması için iade etmek istediğiniz ürünün 14 gün içinde depomuza ulaşması gerekmektedir. İade etmek istediğiniz ürünün ambalajının hasar görmemiş, kullanılmamış; barkodunun zedelenmemiş, kopmamış olması gerekir. İade etmek istediğiniz ürün/ürünleri orijinal kutusu ve tüm aksesuarları ile göndermelisiniz. Yurtdışından verilen siparişlerde iade kabul edilmemektedir.
Siparişlerim için ödemeyi Eft / havale yoluyla yapabiliyor muyum?
gon.com.tr'de alışverişlerinizi Kredi kartı veya Debit (hesap kartı) kart ile yapabilirsiniz. Eft / Havale ile ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır. Siparişinize onay verdiğinizde, ödeme tutarı kredi kartınızdan tahsil edilmektedir.
Müşteri hizmetleri çağrı merkezinizin hizmet saatleri nedir ve sizinle nasıl iletişime geçebilirim?
Çağrı Merkezimiz resmi tatiller hariç hafta içi her gün 09:00-18:00, Cumartesi günleri 09:00-13:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. Bu saatlerin dışında gerçekleştirdiğiniz aramalar size en kısa zamanda geri dönüş yapabilmemiz için sesli kayıt sistemi tarafından kaydediliyor olacaktır. Ayrıca
[email protected] e-posta adresinden irtibata geçebilirsiniz.
Sitenizdeki tüm ürünler mağazalarda da mevcut mu?
Sezonun en beğenilen ve en seçkin ürünlerinin stoklarına mağazalarımdan ulaşabilirsiniz. Beğendiğiniz ürünlerin mağazalarımızdaki stok durumlarını öğrenmek için ilgili mağazanın telefon numarası üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Mağaza açılış saatlerini nasıl öğrenebilirim?
Mağazalarımız hafta içi ve Cumartesi günleri 09:00-20:00, Pazar günleri 10:00-20:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. Mağazalarımızın adres ve telefon bilgilerine
‘Mağazalarımız’ sayfasından ulaşabilirsiniz.
Sepetimdeki ürünler tükenir mi?
Ürünlerimizin stokları sınırlıdır. Sepetinize eklediğiniz ürünler için stok revizesi yapılamamaktadır. Sepetinize eklediğiniz ürünü satın almadığınız sürece tükenme ihtimali bulunmaktadır.
Alacağım Kemerlerde Bedeni Nasıl Belirlemeliyim?
Kendi belinizin ölçüsüne 15 cm daha ekleyerek alacağınız kemerin bedenini belirleyebilirsiniz.
Alışverişimi tamamlarken hata alırsam ne yapmalıyım?
Gön Deri olarak hedefimiz hızlı, güvenli ve sorunsuz bir şekilde alışveriş yapabilmenizdir. Tüm ekibimiz bu hizmeti size verebilmek için çalışıyor, çok nadirde olsa teknik hatalar ile karşılaşabiliyoruz. Bu gibi durumlarda sizlere en kısa sürede yardımcı olabilmemiz adına bizimle iletişime geçmenizi öneriyoruz. Bizlere
0312 911 44 66 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızı arayarak veya müş
[email protected] e-mail adresimize mail göndererek ulaşabilirsiniz.
Aktif kampanyalarınız nelerdir?
Gon.com.tr adresimizde bulunan Kampanyalarımız sayfasında güncel ve aktif olan tüm kampanyalarımız mevcuttur.